Probouzí ve vás vrzající houpací křeslo znepokojení, anebo zenový klid? V potměšilém podobenství animátora Lucy Dipierra platí spíše to první. Jeho svět je plný poučeného klaunství, důvtipné dětinskosti i hravosti – jen soupeřem je tady smrt a s tou si neradno zahrávat. O znepokojivě vábivý soundtrack se postaralo duo Father Murphy.