Okresní nemocnice
Okresní nemocnice v Bulharsku, covidové oddělení. Observační dokument upozorňuje na zaostalý zdravotnický systém v zemi a přibližuje smýšlení nás všech, když jsme čelili neznámé hrozbě. Rafinovaně vystavěný pohled na trudné dění v podfinancovaném zařízení, kde lidé ani tváří v tvář smrti nepřicházejí o smysl pro humor.