Ramona
Když se Ramona na jedné ze svých toulek městem seznámí s charismatickým Brunem, jen stěží by si pomyslela, že ho následující den potká znovu. Postaví se nevinný flirt do cesty kariérnímu snu i vztahu, v němž je Ramona spokojená? Osvěžující romantická komedie, v níž se rozehrává nesmrtelný svár rozumu a citu.
Po letech strávených v zahraničí se Ramona vrací do Madridu, kde chce po boku přítele začít od nuly. Čeká jí konkurz na hlavní roli, která by mohla nastartovat její hereckou kariéru. Když se na jedné ze svých toulek městem seznámí s charismatickým Brunem, stěží by ji napadlo, že ho následující den potká znovu, tentokrát jako režiséra stojícího za připravovaným filmem. Svár rozumu a citu je jedním z ustavujících témat celovečerního debutu Andrey Bagney, v němž se hrdinka snaží zorientovat v životě i v sobě samé. Formálně i žánrově osvěžující romantická komedie přitom připomíná, jak důležité je naslouchat srdci a intuici, neboť jen tak nesejdeme z cesty, která bude vždy jen naše.