Ticho 6–9
Aris a Anna se potkávají jednoho večera v poloopuštěném městě, obklopeném anténami. V podivném, snově působícím světě se mezi dvěma osamělými dušemi začne pomalu rodit náklonnost… Melancholická love story s podmanivou atmosférou i pozoruhodnou obrazovou složkou je důkazem, že řecká kinematografie neztratila nic na své originalitě.