Nultého června
Napínavě odvyprávěný, v jádru však soucitný humanistický film připomíná nechvalně proslulý tribunál s Adolfem Eichmannem, architektem masového vyhlazování Židů během druhé světové války. Zásadní, hojně medializovaná postava zločince je tentokrát nahlížena skrze perspektivu tří účastníků a vykresluje dění předcházející Eichmannově popravě.
Jake Paltrow se do Karlových Varů vrací po patnácti letech. Zatímco tehdy uvedl na festivalu komedii Hezké sny, nyní přijíždí s filmem, který originálním způsobem připomíná nechvalně proslulý tribunál s Adolfem Eichmannem, architektem masového vyhlazování Židů během druhé světové války. Zásadní, hojně medializovaná postava zločince je v tomto případě nahlížena skrze perspektivu tří účastníků a vykresluje dění předcházející Eichmannově popravě. Napínavě odvyprávěný, v jádru však soucitný humanistický film zkoumá nové možnosti dějinného výkladu a zabývá se otázkou (znovu)utvoření identity židovského národa, opakovaně zatíženého hrůzami holokaustu.