Noční osady
V Bangkoku se demonstruje, ale hmyz na bílém prostěradle má jiné – anebo žádné – starosti. Apichatpong Weerasethakul ve svém krátkém filmu na pomezí snu a bdělosti znovu snoubí povědomou všednost se světy zemřelých. Zatímco zářivky vábí noční tvory, někteří z nich se pouští do jídla – a nade vším se vznáší podivný klid.