Představy o pekle, díl čtvrtý
Milostný příběh ze záhrobí, pocta estetice rané kinematografie i čtvrté zamyšlení nad podobami pekla. Tvůrčí dvojice Shazzula a Daniel Dujeux se znovu vydává na hřbitovní procházku a formuje osobitý spirituální svět, který ukazuje lidské snažení jako něco marného, ale zároveň romanticky přitažlivého.