Jaakko je nevidomý a odkázaný na invalidní vozík. Je zamilovaný do Sirpy. Osobně se sice nikdy nesetkali, ale pravidelně jsou v kontaktu přes telefon. Nečekané události donutí jednoho dne Jaakka sebrat veškerou odvahu a za Sirpou na vlastní pěst vyrazit… Film o fyzickém postižení nevypráví, ale s úspěchem tuto zkušenost zprostředkovává. Vítěz divácké ceny v rámci benátské sekce Orrizzonti Extra.
Jaakko je nevidomý a odkázaný na invalidní vozík, v rámci možností je ale soběstačný a optimistický. Je zamilovaný do Sirpy. Osobně se sice nikdy nesetkali, ale pravidelně jsou v kontaktu přes telefon. Nečekané události donutí jednoho dne Jaakka sebrat veškerou odvahu a za Sirpou na vlastní pěst vyrazit, odkázaný jen na svůj sluch a pomoc okolí… Film o fyzickém postižení nevypráví, ale s úspěchem tuto zkušenost zprostředkovává, aniž by diváka poučoval a hrdinu litoval či ponižoval. Na námětu spolupracoval hlavní herec Petri Poikolainen, jenž sám trpí, stejně jako hlavní hrdina, roztroušenou sklerózou. Výjimečný snímek získal Cenu diváků v rámci benátské sekce Orrizzonti Extra.