Vlastní pokoj
Tina, mladá žena ztracená v životě, se nastěhuje do podnájmu k rozevláté Megi. Díky ní začne postupně objevovat kouzlo svobodného života i možnost rozhodovat sama za sebe, bez nutnosti záviset na muži… Suverénně režijně vedený, autentický snímek o životě mileniálů v současném Tbilisi i o vlivu patriarchálního uvažování na gruzínskou společnost.
Tina, mladá žena ztracená v životě, se nastěhuje do podnájmu k rozevláté Megi. Tina nebyla nikdy zvyklá starat se sama o sebe a nyní trpělivě čeká, až se za ní do Tbilisi přestěhuje její přítel Beka. Situace se však nevyvíjí podle plánu a Tina díky Megi začne objevovat kouzlo svobodného života, možnost rozhodovat sama za sebe, bez nutnosti záviset na muži… Soso Bliadze se vrací do Karlových Varů po roce od premiéry svého debutu Otarova smrt s režijně suverénním, nadmíru autentickým snímkem, který přibližuje život mileniálů v současném Tbilisi a zároveň ukazuje přetrvávající vliv patriarchálního uvažování na část gruzínské společnosti.