Tinnitus
Kdyby existoval obor filmové geometrie, tento výsostně estetický útvar z Brazílie by si zasloužil přednostní zkoumání. Sportovní drama i fantaskní „body thriller“ v jednom vypráví o Marině, která závodí v synchronizovaných skocích do vody. Nesnesitelný hukot v uších, takzvaný tinnitus, ji ale srazí z vrcholu kariéry až na pokraj šílenství.
Kdyby existoval obor filmové geometrie, tento výsostně estetický útvar z Brazílie by si zasloužil přednostní zkoumání. Sportovní drama i fantaskní „body thriller“ v jednom vypráví o Marině, která závodí v synchronizovaných skocích do vody. Náhle ji postihuje nesnesitelný hukot v uších, takzvaný tinnitus. Z vrcholu kariéry padá na dno; skokanský můstek musí vyměnit za práci ve veřejném akváriu, kde převlečená za mořskou pannu zpestřuje zážitek návštěvníkům. Cesta za naplněním sportovního snu ale není zcela uzavřená… Je možné ubránit se šílenství, když vám vlastní tělo nedopřeje oddychu? A lze dostát nejvyšším ambicím, když vás trápí zbytnělé smysly?