Pandemie ochromila chod lidské společnosti, ze zvířecí perspektivy se však svět příliš nezměnil. Pokud tedy nebydlíte v zoo. Co se děje v té salcburské, když je davům vstup zakázán? Mikropříběhy z pavilonů, výběhů a terárií, vyprávěné s typicky horvathovsky jemným smyslem pro humor.
Pandemie ochromila chod lidské společnosti, ze zvířecí perspektivy se však svět příliš nezměnil. Pokud tedy nebydlíte v zoo. Stálice karlovarského programu Andreas Horvath nás bere na návštěvu zoo v Salcburku, kam první lockdown přinesl prazvláštní klid. Život tamních zvířecích společenství jde dál i v nepřítomnosti publika, jen se namísto rozjívených dětí překřikují lemuři s plameňáky. Stranou od hlučícího davu lze navíc spatřit výjevy jindy skryté. Mikropříběhy z pavilonů, výběhů a terárií nesou typicky horvathovsky jemný smysl pro humor, kde hrají prim překvapivý střih, hravý zvukový design a tu rozverný, jindy zneklidňující hudební doprovod.