Yung Michal
Patnáctiletý Michal se na Instagramu prezentuje jako rapper, kterému ke slávě chybí jen krůček. Ve skutečnosti tráví celé dny obracením hamburgerů na místě, ze kterého ještě nikdy nikdo neprorazil. Podaří se mu splnit si svůj sen během dnešního odpoledne?