Poslední den patriarchátu
Nina je těhotná. Jakub, otec dítěte, ji chce představit své rodině, která se schází v nemocnici u lůžka Jakubova dědečka. Nina se snaží být statečná, ale umírající dědeček ji zaskočí nečekanou prosbou. Prý by chtěl vidět její prsa. Rozpoutá se debata o tom, zda je namístě poslední přání hlavy rodu splnit. Nina se jí však nesmí zúčastnit.