Saloum
Trojici žoldnéřů se podaří polapit drogového dealera i s jeho kořistí v podobě zlata a velkorysých zásob narkotik. Společně se svým rukojmím prchají do Dakaru, jenže kvůli poruše letadla jsou nuceni přistát a ukrýt se v mystické oblasti zmítané násilím a nadpřirozenými silami, kde vyplavou na povrch i ta nejpečlivěji střežená tajemství.
Trojici žoldnéřů, která si říká Banguiovy hyeny, se podaří polapit drogového dealera i s jeho kořistí v podobě zlata a velkorysých zásob narkotik. Společně se svým rukojmím prchají do Dakaru, jenže kvůli poruše letadla jsou nuceni přistát v tajuplné oblasti zmítané násilím a nadpřirozenými silami. Ve snaze nepoutat na sebe pozornost se ukryjí v osamoceném turistickém středisku, ale s příchodem tajemné neslyšící dívky a podezřívavého policejního kapitána jim hrozí odhalení. V prokletém kraji totiž máloco zůstane utajeno. Hybridní senegalský snímek na pomezí krimi thrilleru, mysteriózního hororu a spaghetti westernu zaujme mrazivou atmosférou, výraznou kamerou i divokými výbuchy akce.