Zalava
V kurdské vesničce Zalava přebývají zlí démoni. Nebo si to aspoň její obyvatelé myslí, a tak občas dochází ke krvavým střetům s těmi, kteří jsou démony domněle posedlí. Když Masoud, seržant místní policie, chce vesničanům zabavit zbraně a dovolí si označit šamana Amardana za šarlatána a zatknout ho, spustí to v komunitě mohutnou vlnu nevole, která zapříčiní nečekané oběti.
V kurdské vesničce Zalava přebývají zlí démoni. Nebo si to aspoň její obyvatelé myslí, a tak čas od času dochází ke krvavým střetům s těmi, kteří jsou démony domněle posedlí. Když Masoud, seržant místní policie, chce před svým odstoupením vesničanům zabavit zbraně a dovolí si označit šamana Amardana za šarlatána a zatknout ho, spustí to v komunitě mohutnou vlnu nevole, která zapříčiní nečekané oběti. V celovečerním hororovém debutu Arsalana Amiriho sledujeme na pozadí íránské revoluce lidské dilema mezi rozumem a intuicí, tradicí a modernitou, individualismem a sociálním tlakem. Záhada o Schrödingerově démonovi svou zlověstností znejistí i ty nejskeptičtější z nás.