Nadějné léto
Dospívající plavec se za pomoci nového trenéra připravuje na národní mistrovství v plavání. Spojenectví mezi dvěma mladými muži se však nepozdává okolí. Sociální drama zasazené do severního Íránu je druhým snímkem režisérky Sadaf Foroughi, která po úspěšném debutu Ava dále rozvíjí svůj osobitý vizuální způsob vyprávění.
Omid má před sebou důležitý plavecký závod. Naneštěstí ale nedodá včas svoji přihlášku a jediné, co mu zbývá, je závod v moři, což je ale oproti plaveckému bazénu úplně jiná disciplína. Chlapec proto vyhledá pomoc nového trenéra. Zatímco mezi mladými muži vzniká jiskřivé spojenectví, jejich okolí je nesouhlasně pozoruje. Podobně jako Ava, předchozí snímek režisérky Sadaf Foroughi, se i Nadějné léto věnuje dospívajícím hrdinům, podrobeným kritickému oku autoritativní společnosti, která se snaží kontrolovat a usměrňovat život mladé generace. Režisérka dále rozvíjí svůj osobitý rukopis, založený na vizuálním způsobu vyprávění, a v žánru sociálního dramatu představuje originální, atypické dílo.