Za bílého dne
Zámožná rodina se po dobu osmi měsíců distancuje od zbytku společnosti. Sedmnáctiletá Hélène přivedla na svět nemluvně a není žádoucí, aby se nečekaná zpráva roznesla do světa. Křehce nastavená rovnováha rodinného ekosystému se však naruší, když se dcera pod záminkou nevinné návštěvy vydá vyhledat otce dítěte, s nímž strávila jen jednu noc. Ve svém třetím celovečerním snímku vytvořil Emmanuel Tardif nevyzpytatelný, dráždivě unikavý fikční svět, zabarvený koloritem absurdně jednajících postav. I přes omezené realizační prostředky si jde za jasně formulovanou autorskou vizí a dokazuje, že se mladí quebečtí tvůrci směle hlásí o pozornost.