PSH Nekonečný příběh
Orion, Vladimir 518 a Mike Trafik jsou Peneři strýčka Homeboye. Tři kluci z Prahy, legendární rapeři na prahu středního věku, kamarádi. Graffiti, první pokusy o rap, mejdany, sláva, chlast a drogy. Popularita raketová, ale odpracovaná, pády, krize, návraty. Vynalézavě natočený trojportrét na tělo se nevyhýbá žádným tabu.
Orion, Vladimir 518 a Mike Trafik jsou Peneři strýčka Homeboye. Tři kluci z Prahy, legendární rapeři na prahu středního věku, kamarádi. Všechno začalo v rozdivočelých devadesátkách, graffiti, první pokusy o rap, mejdany, sláva, chlast a drogy. Popularita raketová, ale odpracovaná, pády, krize, návraty. To vše ve znamení spiklenectví, které se postupně proměnilo v nerozlučné chlapské přátelství, zdroj energie i tvůrčích nápadů, rezervoár individuální vnitřní síly nutné k přečkání kritických okamžiků. Vynalézavě natočený trojportrét na tělo se nevyhýbá žádným tabu a možná zodpoví i otázku, co bude, až nebude PSH.