Matroš
Janika je v pokročilé fázi těhotenství a svůj stav využívá k pašování drog z Tallinnu do Helsinek. Těhotné ženy totiž nemusí absolvovat celní kontrolu. Porod se blíží, nová práce čeká, přesto je ale Janika odhodlaná zapojit se do poslední akce. První kontrakce však na sebe nenechají dlouho čekat.
Janika je v pokročilé fázi těhotenství. Neodpočívá ale, naopak svůj stav využívá k pašování drog z Tallinnu do Helsinek. Těhotné ženy totiž nemusí absolvovat celní kontrolu. Porod se blíží, nová práce čeká, přesto je Janika odhodlaná zapojit se do poslední akce. První kontrakce však na sebe nenechají dlouho čekat. Začíná boj s časem. Napínavé drama se nebojí nadhledu a lehkosti, když své postavy dostává do svízelných situací. Situační humor pak snímku přidává na bezprostřednosti, podobně jako expresivní herectví.