Wojtek a Dorota, syn a matka. Wojtka trápí obezita a fakt, že ho spolužáci každé ráno vídají, jak vystupuje ze starého auta plného zeleniny. Dorotu trápí existenční problémy a Wojtek… Láskyplné drama o rodičích a dětech, o sebepřijetí a o nových šatech, které mohou změnit mnoho.