Chléb náš vezdejší
Tři generace členů na první pohled obyčejné rodiny se setkávají pod střechou rodinného domku kdesi na jihu Slovenska. Příjezd vnučky Zoji nezpůsobí skoro nic zásadního, možná se pije jen trochu víc alkoholu, možná se vysloví o jedno rodinné tajemství navíc, možná dojde k menší tragédii… Chléb náš vezdejší je portrét rodiny i portrét portrétu rodiny. Slovenská režisérka Alica Bednáriková s hravou zvědavostí zkoumá možnosti filmového scénáře, jeho (sebe)reflexe i filmového vyprávění jako takového a dokazuje, že na klasické téma je možné pohlížet svěže a s humorem.