Ba-binec
Za dveřmi dámských toalet se může odehrát ledacos. Pokud jste se ale domnívali, že jsou záchody místem, kde si ženy za přátelského štěbetání upravují make-up, Ba-binec vás vyvede z omylu. Dívky sice po zaklapnutí dveří propadají uvolněné konverzaci, ta se však může vydat nečekanými směry. Důvěrné svěření se sestře přináší dotčenou reakci, pomluvy zase mají sílu ublížit té, která je nemá slyšet. Živelně dynamická i škádlivě konfrontační sonda do ženských vztahů je pro Angeliku Abramovitch cestou, jak rozbít stereotyp, podle něhož jsou ženy vnímány jako něžné nevinné pohlaví, které neumí vystrčit drápky.