Byl jsem Max
Jeden večer, který pro Maxe znamená mnoho. Poprvé se odváží na schůzku domluvenou přes internet. Ve chvíli, kdy nastoupí k Tadasovi do auta, začíná pro mladíka cesta do neznáma. Citlivý pohled na proces sebepřijetí, na okamžik, kdy je třeba přestat se schovávat a přijmout zodpovědnost za to, kým opravdu jsme, a nestydět se za to.
Jeden večer, který pro Maxe znamená mnoho. Poprvé se odváží na schůzku domluvenou přes internet. V okamžiku, kdy nastoupí k Tadasovi do auta, začíná pro mladíka cesta do neznáma. Max je nervózní a je znát, že se v situaci necítí dobře. Viditelně zkušenější, bezprostřední Tadas se snaží převzít iniciativu a jeho rozpaky rozptýlit, ale zdá se, že čím více se snaží, tím víc se Max uzavírá. Je znát, že něco není v pořádku… Byl jsem Max je citlivý pohled na proces sebepřijetí, na okamžik, kdy je třeba přestat se schovávat a přijmout zodpovědnost za to, kým opravdu jsme, a nestydět se za to. Pohled na okamžik, kdy plně splyneme se svou vlastní identitou.