Závan jara
Amelie nedočkavě vyhlíží konec školního roku. Třídu čeká výlet na Tenerife, kam si dospívající dívka konečně přibalí i džínové kalhoty. Co nevidět se totiž zbaví ortopedického korzetu, který jí roky bránil v oblékání vytouženého kusu oblečení. Poetický snímek o snech, tužbách i rozčarování, které jsou nedílnou součástí cesty k dospělosti.
Amelie nedočkavě vyhlíží konec školního roku. Pravděpodobně daleko víc než kdy předtím. Třídu čeká výlet na Tenerife, kam si dospívající dívka konečně přibalí i džínové kalhoty. Co nevidět se totiž zbaví ortopedického korzetu, který jí roky bránil v oblékání vytouženého kusu oblečení. Lékařská prohlídka ale nepřináší očekávané zprávy… Snímek Carmen Pedrerové zachycuje Amelii ve chvílích, kdy je nucena přijmout stav věcí a v konečném důsledku i sebe samu. K vyjádření hrdinčiných snů, tužeb i rozčarování si přitom režisérka zvolila poetický jazyk, který jí umožnil zachytit malé, avšak důležité krůčky na dívčině cestě k dospělosti a vnitřní vyrovnanosti.