Vzdáleni
Nepřikrášlený pohled na nuzný život na Okinawě. Sedmnáctiletá Aoi pracuje jako společnice v nočním klubu, aby měla na nájem a zaopatřila malého synka i jeho zlenivělého otce, který pro facku nejde daleko. Jak temná ale musí být skutečnost, aby přidusila prosvítající paprsky naděje?
Nepřikrášlený pohled na nuzný život na Okinawě, ostrově na jihu Japonska, jehož novodobou historii potřísnila krvavá válka o Tichomoří. Sedmnáctiletá Aoi pracuje jako společnice v nočním klubu, aby měla na nájem a zaopatřila malého synka. Obstarává i zlenivělého manžela Masayu, který pro facku nejde daleko – zvláště potom, co sám o zaměstnání přišel. Jaká je šance, že se mladá rodina vyškrábe z okraje společnosti, kam ji zahnala chudoba i mladická nesoudnost? Jak temná musí být skutečnost, aby přidusila prosvítající paprsky naděje? Komorní příběh nabízí méně blyštivý obraz Japonska, než tomu bývá zvykem, aby ukázal, že sociální nerovnost se nevyhne žádnému zemskému koutu.