Všechno, všude, najednou
Stárnoucí provozovatelka prádelny Evelyn svádí kromě angličtiny boj i se svou rodinnou situací. Manžel i otec jsou jí dávno vzdálení a teď se zdá, že přijde i o dceru Joy – neztratit ji bude znamenat daleko větší boj, než si ona nebo kdokoliv z diváků v sále dovede představit. Ultimátní, opulentní, pompézní, bombastická a místy stochastická akční jízda mezi vesmíry ladně prokládá bojové choreografie existenciálními otázkami. Žánrový mix akční komedie a rodinného dramatu drží pevně pohromadě jednak citlivá brutálnost dua Daniels, jednak výkon představitelky hlavní role Michelle Yeoh. Ta ukazuje všestranost a vyzrálost v polohách dramatických, komediálních i těch čistě akčních.