Poslední valčík
Neopominutelné klasice žánru hudebních dokumentů se dostalo digitálního zrestaurování, které si poprvé užili diváci nedávného festivalu v Cannes. Unikátní záznam (sedm 35mm kamer) posledního koncertu kultovního rockového uskupení The Band z roku 1976, doplněný autentickým svědectvím o životě v rokenrolovém tempu, natočil fenomenální režisér a milovník hudby Martin Scorsese.
Neopominutelné klasice žánru hudebních dokumentů se dostalo digitálního zrestaurování, které si poprvé užili diváci nedávného festivalu v Cannes. Unikátní záznam (sedm 35mm kamer, za kterými stáli mimo jiné Vilmos Zsigmond nebo Michael Chapman) posledního vystoupení kultovního rockového uskupení The Band z roku 1976, doplněný autentickým svědectvím o životě v rokenrolovém tempu, natočil Martin Scorsese. Fenomenální režisér a milovník hudby zvěčnil ve svém nenápadně progresivním experimentu s konvencemi záznamu koncertu nejen legendární kanadskou kapelu, ale i její hosty Boba Dylana, Ronnieho Hawkinse, Neila Younga nebo Joni Mitchell.