Opening Night
Myrtle Gordon je hereckou hvězdou Broadwaye. Premiéra nové hry klepe na dveře, tragická událost však posune herečku na samý okraj hluboké existenciální krize. Dosud nebyl natočen snímek, který by komplexněji zobrazil způsob, jakým herec či herečka prožívají svou práci v absolutním pohlcení hraničícím se sebezničením. Nepopsatelně intenzivní zážitek od krále nezávislého filmu Johna Cassavetese.
Myrtle Gordon je hereckou hvězdou Broadwaye. Premiéra nové hry klepe na dveře, tragická událost však posune obdivovanou herečku na samý okraj hluboké existenciální krize. Letos uplyne přesně pětačtyřicet let od vzniku jednoho z absolutních milníků světové kinematografie druhé poloviny minulého století. Dosud nebyl natočen snímek, který by komplexnějším způsobem zobrazil způsob, jakým herci prožívají svou práci v absolutním pohlcení hraničícím se sebezničením. Král mezi nezávislými filmaři John Cassavetes, jeho žena Gena Rowlands (Myrtle), Ben Gazzara a další členové fascinující kinematografické „rodiny“ předvádějí show, která inspirovala mnohé následovníky, např. Almodóvara a jeho Vše o mé matce.