Level 34
Lidé odvedle / 2022 / Level 34 / USA 2021
Někdy je příběh vedoucí k natočení filmu stejně důležitý jako dílo samo. Zach Breder, mladík žijící s těžkou vadou srdce, si vždy přál natočit film, a to se mu díky pobočce nadace Make-A-Wish v Georgii podařilo. Dobrodružný příběh chlapce Chrise, který za pomoci svých přátel odhalí tajemství podivínského strýce, se z „pouhého“ snu stal profesionálním filmem, který svou mezinárodní premiéru oslaví na MFF Karlovy Vary.
Někdy je příběh, který vede k natočení filmu, stejně důležitý jako dílo samo. Tvůrce snímku Level 34, šestnáctiletý Zach Breder, žije s vážnou srdeční vadou. Jeho snem vždy bylo natočit film, a tak se jeho kardiochirurg spojil s pobočkou nadace Make-A-Wish (volně přeloženo Přej si) v Georgii a tím učinil první krok ke vzniku snímku. Do realizace se s nadšením zapojila produkce Pinewood Film Group, štáb vytvořili studenti místní filmové univerzity a péči o postprodukci převzala česká společnost UPP. Pokud na počátku stál sen, na konci je mezinárodní premiéra na MFF Karlovy Vary. Level 34 je dobrodružným příběhem chlapce, který sebere veškerou odvahu, aby dokázal, že jeho strýček nebyl pouhým bláznivým opilcem, jak se o něm vypráví.