Men
Harper se zotavuje z tragédie v osobním životě a vydává se odpočívat na malebný britský venkov. Konejšivý klid je však tím posledním, co okolní lesy i vyšinutí vesničané osamělým návštěvníkům dopřejí. Atmosférická noční můra osciluje mezi žánry folk hororu a body hororu. Vynalézavou prací se symbolickým jazykem a úlevným humorem nicméně osloví i přemýšlivé publikum, které by nad běžným vesnickým strašeníčkem ohrnulo nos.