Rodinka Bélierových
Paule je šestnáct, pomáhá rodině na farmě, chodí do školy a pokukuje po své platonické lásce. Její život je ale v něčem neobvyklý. Její rodiče i bratr jsou neslyšící, a tak rodina funguje v symbióze, ve které je Paula doslova hlasem rodiny i jejím tlumočníkem. Jednoho dne se shodou okolností stane členkou školního pěveckého sboru a sbormistr v ní objeví výjimečný talent, který však její rodiče z objektivních důvodů jen těžko chápou… Rodinka Bélierových je výtečně obsazeným a dojemným příběhem o dospívání, ve kterém je nedoslýchavost ten nejmenší problém. Po ohromném diváckém úspěchu se snímek stal předlohou pro americký, Oscary ověnčený film CODA.