Zločiny budoucnosti
David Cronenberg zasadil svou novinku do blíže neurčené budoucnosti, kdy člověka přestala trápit fyzická bolest. Viggo Mortensen, Léa Seydoux a Kristen Stewart jsou hvězdami dalšího nezaměnitelně bizarního díla z mysli kanadské ikony body hororu, které se ptá, kam nás vede „doba syntetická“, jakou podobu může mít sex v éře nově objevených vzrušení nebo kdo dnes vlastní čí tělo.