Kouření způsobuje kašel
O čem ten film asi je? O superhrdinech, kteří jako by z oka vypadli Strážcům vesmíru, akorát si říkají Tabáková patrola a mimozemské zrůdy zabíjejí nikotinem? Nebo o strašidelných historkách, které si mezi sebou vyprávějí, když je jejich šéf, věčně uslintaná krysa Didie, pošle na dovolenou do lesů? Těžko říct. Král potrhlých nápadů Quentin Dupieux se vrací s (proti)kuřáckou komedií o záchraně světa.
O čem ten film asi je? Určitě se v něm objevuje skupina superhrdinů, kteří jako by z oka vypadli Strážcům vesmíru, které jsme jako malí sledovali v televizi. Říkají si Tabáková patrola a nadpřirozené zrůdy z vesmíru zabíjejí nikotinem a oxidem uhelnatým, přestože sami by, jako vzory všech dětí, cigaretu do pusy nevzali. Protože jsou ze zachraňování světa unavení, nařídí jim jejich šéf, věčně slinící krysa Didier, odpočinek uprostřed lesů. První večer u táboráku přináší i vzájemné strašení děsivými historkami. Možná je tedy film o nich? Král nápadů, jež přesahují běžné zkušenosti s realitou, Quentin Dupieux vypráví o tom, jak těžké je být superhrdinou, ugrilovanou barakudou nebo obsluhou drtícího zemědělského stroje.