Casting
Casting je stres. Castingová režisérka Hanka (Jana Plodková) je před zhroucením a jejímu stavu nepomáhají všemožné vrtochy herců (Vojta Dyk, Lukáš Pavlásek, Pavel Liška) ani nevyžádané návštěvy bývalého manžela, zoufalého hypochondra (Marek Daniel). Krátká komedie Marka Najbrta s maximálně hvězdným obsazením.