Povodeň
Petrohrad, rok 1920. Sofia (uhrančivá Isabelle Huppert) má jediný cíl. Počít se svým manželem Trofimem dítě. Doufá, že se tak konečně zbaví neodbytného strachu, že ji manžel opustí. Čas plyne, dítě nepřichází, a situaci komplikuje mladá osiřelá Gaňka, která se jednoho dne stane součástí domácnosti...
Petrohrad, rok 1920. Sofia (uhrančivá Isabelle Huppert) má jediný cíl. Počít se svým manželem Trofimem dítě. Doufá, že se tak konečně zbaví neodbytného strachu, že ji manžel opustí. Čas plyne, dítě nepřichází, a situaci komplikuje mladá osiřelá Gaňka, která se jednoho dne stane součástí domácnosti... Producentem adaptace novely Jevgenije Zamjatina z roku 1993 je Jérôme Paillard, jedinečná osobnost filmového průmyslu, jež zasvětila posledních dvacet sedm let pracovního života filmovému trhu v Cannes. V pozici výkonného ředitele z něj Paillard učinil nezbytnou a celosvětově nesmírně důležitou součást filmového průmyslu. Letos se s tímto postem rozloučil a MFF Karlovy Vary je ctí uspořádat mu u příležitosti tohoto významného kroku poctu.