Love story, road movie, gansterka a pohádka v rytmu rock-and-rollu. Zdánlivě nesourodá směs, přesto nesmírně lákavá. Vše začíná ve chvíli, kdy Lula (Laura Dern) čeká před věznicí na svého vyvoleného Sailora (Nicolas Cage), jenž byl právě na podmínku propuštěn z výkonu trestu, a podává mu jeho zamilovanou bundu z hadí kůže. Nespoutaná dvojice je odhodlaná být spolu, navzdory nevoli Luliny matky. Vydávají se na cestu za svobodou, pod dohledem hodné čarodějnice, pronásledováni soukromým očkem a bandou ostrých gangsterů, jejichž jediným úkolem je zbavit se Sailora. Kultovní snímek Davida Lynche, ve kterém se Elvis Presley setkává s Čarodějem ze země Oz.