Návrat do budoucnosti
Marty McFly, doktor, Einstein a proudový kondenzátor. Kultovní cesta časem Roberta Zemeckise vypráví o synovi, který v minulosti oslní svou budoucí matku natolik, že tím ohrozí vlastní existenci. Akční jízda je plná nezapomenutelných hlášek a porušování pravidel kauzality. Usadit se, připoutat, je tu Návrat do budoucnosti.
Marty McFly, doktor, Einstein a proudový kondenzátor. Emmet Brown, fanatický vědec přezdívaný doktor, pomocí proudového kondenzátoru upraví dnes už legendární DeLorean tak, aby se uměl pohybovat v prostoru i čase. Marty McFly, do vědy zapálený teenager, se s DeLoreanem nedopatřením vrátí o třicet let zpátky do minulosti, kde oslní svou budoucí matku natolik, že tím ohrozí vlastní existenci. Cesta časem Roberta Zemeckise je akční jízda plná nezapomenutelných hlášek a porušování pravidel kauzality. Kultovní film dodnes inspiruje filmaře a baví fanoušky po celém světě. Na skok do minulosti láká Návrat do budoucnosti.