Moje sestra Liv
Když se osmiletá Tess dozvěděla, že je její maminka těhotná, nebyla z příchodu sourozence nadšená. Když se ale narodila malá holčička Liv, která měla stejnou, ohnivě rudou barvu vlasů jako její starší sestra, vzniklo nerozlučné pouto, které bylo bohužel přetrženo příliš brzy. Režisér Alan Hicks, držitel ceny Grammy, natočil dokument stejně tak dojemný, jako důležitý, o bolesti, jež se změnila naději.