Medvědi tu nejsou
Snímek plný hořkosti, ale prostý zahořklosti. Kritický, ale nepostrádající sebekritickou linku. Autor navazuje na svoje předchozí díla: jako protagonista vlastního snímku na dálku režíruje nový film o emigraci, z vesnice poblíž hranic. A tak by sám mohl být důvodně podezříván z úmyslu emigrovat. Jako by nestačila složitá situace natáčení, zaplétá se hlavní hrdina do vesnického sporu. Vyprávění se obrací k odpovědnosti režiséra za manipulaci a svým půdorysem zároveň kolíkuje negativní prostor, na který nelze ukázat – prostor zabraný mlčením, aparátem režimu. Snímek byl oceněn Zvláštní cenou poroty na festivalu v Benátkách.