Květy lidské, masité
Bezúčelná plavba, anebo cesta, ze které se všichni vrátí obohaceni? Režisérka Helena Wittmann vysílá do Středozemního moře posádku pěti mužů a jedné ženy, jejich výprava však není zdrojem konfliktů. Namísto toho sledujeme situace, z nichž žádná nemá dramaticky navrch nad jinou. Procedurální film respektuje bezcílnou povahu toulání a jako by zachycoval proces učení, poznávání. Hypnotické, vábivě mihotavé dílo neokázale hledá poezii v každodennosti a ve svých nejlepších momentech se dotýká mytické archetypálnosti. Mimo jiné díky tomu, jak dokáže pomocí detailů přenášet pocity z různorodých situací.