Pochod na Řím
V roce 1922 se odehrál klíčový moment nástupu fašismu v Itálii, Pochod na Řím. Vznikl o něm jeden z prvních propagandistických filmů A noi! O sto let později se k němu vrací cinefil a dokumentarista Mark Cousins. Ve své dekonstrukci rozebírá filmové postupy, které jsou efektivní dodnes. Benito Mussolini se pochodu černých košil ani nemusel účastnit, stačilo být v dokumentu o něm. Audiovizuální esej zasazuje události a jejich obraz do historického, politického a kinematografického kontextu. Perspektivu obyčejných Italů pak přibližuje prostřednictvím účasti herečky Alby Rohrwacher.