Duch Richarda Harrise
„Kdybych zítra umřel, aspoň budete vědět, že jsem tady byl.“ Jedna z mnoha odzbrojujících vět jedinečného irského herce, básníka a zpěváka Richarda Harrise (1930–2002), o němž je snadné mluvit v superlativech. Čtyřicet nezaměnitelných let plných úžasných i kontroverzních okamžiků profesních i soukromých se rozpíná mezi Harrisovými ikonickými rolemi v dramatech Ten sportovní život a Červená pustina a moudrostí, něhou a důstojností, kterými prodchnul svého Marka Aurelia v Gladiátorovi či Albuse Brumbála v prvních dvou dílech potterovské ságy. Zkušený tvůrce Adrian Sibley se originálním způsobem popasoval s konvencemi portrétního dokumentu, mimo jiné i s pomocí Harrisových synů Jareda, Jamieho a Damiana.