Na improvizovaném oltáři fotka Timothéeho Chalameta, v jádru vyprávění pak prapůvodní legendy indonéského národa Minahasa. Film na pomezí hravosti a odzbrojující naivity spojuje kulturní tradice (animismus se potkává se Spice Girls), ale i společenský komentář s příběhem o dospívání. Když si oholíte obočí, uvidíte pak duchy?