Stvoření mezi dvěma povrchy
Druhý film fotografa a filmaře Hosseina Rajabiana je adrenalinovým kusem, který se nebojí hledat moudrost v šílenství. Rajabian na dálku kyne Ingmaru Bergmanovi (především jeho Personě), aby inspirován mistrem postupně proměnil filmovou realitu v psychiatrickou noční můru. Hrdina se vžívá do pozice zvířete, aniž by však ztratil intuici umožňující proměnit osamocenost v duchovní převahu. Jak osvobodit naši mysl i srdce od pochybení předků? Odpověď se skrývá v ženě, její lásce, hrdosti a prozíravosti.