Černobílá řeka
Mohammadiho druhý snímek, který KVIFF uvádí ve světové premiéře, vypráví příběh tvůrčí krize mladého filmaře Amina, jenž se pokouší nalézt ztracený čas. Kreativita a touha natáčet uvázly kdesi mezi zdmi a zahradami vzdálené vesnice na břehu řeky. Pohyb osob i událostí táhle probíhá mimo záběr. Je jasné, že jedině vrhnutí se do propasti může přivodit setkání s látkou na nový film. A spolu s řekou znovu ožívá i Amin a křičí: „Jsem tady!“