Kůže
Debut bratrů Arkových, netrpělivě očekávaný už od roku 2017, kdy s krátkometrážním snímkem AniMal získali cenu v canneské sekci Cinéfondation. Strhující snímek dokazuje mimořádný talent tvůrců. Postavy i jejich příběh jsou zachyceny s až palčivou intenzitou, přesně podle kréda režisérů, kteří považují film za „kůži, ve které se žije“. Jen přímou konfrontací hříchů spáchaných členy rodiny a prokletí, které je po generace sužuje, se hrdina filmu může pokusit odvrátit hrozbu, kterou vůči jeho matce namířili běsi. Inovativní fantasy horor mísící prvky žánru s lokálními lidovými pověstmi.