Cesta na měsíc
Zojin hlas je uložen do láhve. Ve vzduchu se tetelí cosi nadpozemského a zároveň mechanického. Farid by rád sestrojil zařízení, jež mu umožní tento neviditelný pohyb zaznamenat. Skutečnost se rozpadá na kousíčky, hlasy z minulosti i z budoucnosti se začínají zhmotňovat. Zoja se vydává na cestu na Měsíc. Elektrizující snímek, zrozený ze zářivých vln, jež se proženou vzduchem s intenzitou bouře. Šajannejadův debut vznikl v nezávislém filmařském uskupení Kamja Film.