Trnovník
Film ve filmu, komedie i drama, snímek hraný i dokumentární. Druhá režie Kiarostamiho žačky Faeze Azizkhani je tím vším, ale i něčím navíc. Dvojice žen – režisérka a scenáristka – připravují film, který je pro obě velmi osobní, čímž vyvolává animozitu ze strany rodin i společnosti založené na favorizaci mužů. Těm všem je tvůrčí realizace žen trnem v oku. Jedno každé slovo v napsaném scénáři je předmětem diskuse, přípravy natáčení se promění v bitevní pole plné agresivních vpádů stírajících hranici mezi realitou a fikcí. Ovšem právě prostřednictvím tohoto konfliktu se prosazuje režisérčin autenticky ženský úhel pohledu.