Bez konce
Nader Saeivar se podílel na scénáři Tří tváří Jafara Panahiho, aby mu slavný tvůrce pomoc oplatil při Saeivarově režijním počinu nejen v totožné roli spoluscenáristy, ale i spoluprací na střihu. V centru kafkovské noční můry stojí Ayaz, poctivý úředník, jehož jediným snem je mít vlastní byt. K jeho uskutečnění se dopustí nepatrného podvodu, který však neunikne pozornosti tajných služeb. Ty jej neustálou šikanou dostávají do stavu psychotického sevření, ze kterého není úniku. Bez konce patří mezi snímky, které s přímočarým realismem poukazují na kontrolu a ponižování vybraných jedinců ze strany jakéhokoli autoritářského režimu.