Autobiografie
Rakibovi, jehož jedinou prací dosud bylo hlídat opuštěnou usedlost, se otevírají zcela nové možnosti, když se do kraje vrací její majitel a z Rakiba udělá svého pobočníka, nebo spíše osobního sluhu. Mladičký hlavní hrdina prakticky dědí služebnou úlohu po svém otci, který je momentálně ve vězení. Možnost podílet se na dalších úspěších vysloužilého generála je na první pohled lákavá, ale čím více Rakib poznává zákulisí moci a odvrácenou tvář svého otcovského Mefista, tím zjevnější jsou tíha vlastní odpovědnosti a morální dilemata spjatá s jeho novou pozicí. V Benátkách získal snímek cenu FIPRESCI.